14 July 2010

i got the new job! alhamdulillah........

Alhamdulillah..syukur...ari ni aku dpt keja baru..esok bermulalah keja aku di tempat baru..new environment 4 me..kali ni keja company swasta..berbeza la dgn sblm ni...asyik keja ngan UIA ja..(mcm takleh nak berpisah ngan UIA ni)...yg best sgt bila p interview terus dpt keja..maybe dh nama rezeki kan....tp time interview ketaq la jugak! entah la tetiba ja rs ketaq camni..selalunya nak interview ja cool semacam je..hehehe...

to ERIN & IJA...thanks sgt2 sbb byk tlg aku...especially tlg mekap kn aku & bg pinjam baju utk p interview...(kalut sbb takdak baju kemeja utk pakai p interview)..lawak sungguh! anyway...sayang korang!

& yg paling best & rs syukur sgt sbb rezeki pas kawen murah..betulla org ckp...pas kawen mmg rezeki murah..aminnn..insyaallah..pas dpt 1st gaji ni...aku akn stay ngan husband...km akn sewa umah & tak lg berjauhan...(Tuhan saja yg tau camna perasaan aku bila dok berjauhan ni)..

Azam baru bila dpt keja kerja baru ialah bekerja dgn bersungguh2...komited..jujur & ikhlas..kn ingt tu..

No comments:

Post a Comment