23 July 2010

me @my new office...new environment & new workplace....

19 July 2010..aku memulakan tugas aku di tempat baru..this time everything is different...my job..my offismate & semua la..new experience 4 me...aku sorg ja melayu kat sini..yg lain2 semuanya cina..sampai satu ketika bila balik umah..aku msh terngiang2 depa ni ckp cina..hehehe..nmpknya aku kn amik class bahasa cina la pas ni..(plan gitu ler)! tp..aku enjoy keja sini..nmpk la bezanya cina & melayu keja (bkn nak compare @ nk kata sapa lebih baik ok!)..juz nk suarakan apa yg aku nmpk..org cina ni keja serius..tak tensen2..environment kat opis ni pn best ja..x huru hara..& yg penting no time to gossip2 ok...

1st day: rs terpinggir lg la...biasa la..need time to biasakan diri (padahal malu)..hahaha..bfast pn minum cereal ja..(padahal tadak geng nak ajak p bfast)--> klu berterusan mcm ni,nmpk gayanya impian utk turunkan berat bdn pasti tercapai...
pastu..lunch pn tapau Subway ja..again..takda geng nak join p lunch...

2nd day: getting better than the day before..hehehe..dh mula sembang2..

hari2 seterusnya...bertambah baik la..lunch pn dh ada geng..so far..hopefully i enjoy here...

No comments:

Post a Comment