15 October 2010

cuti ujung thn....

Smlm bersembang ngn kwn lama...nor..dh lama xcontact dia..nor ajk p melaka bln depan...sound good...mula la terhegeh2 berangan..p melaka...jln2..amik gambaq...bestnya...ingt nk join la..tp bl di pikirkan aku bkn bujang lg...mcm diaorg...maka aku terpaksa membatalkan angan2 aku sekejap...hah! aku dh kawen la...nk p mana2 pn kena la ngan laki...so..terdetik di hati nak plan cuti ujung thn with my husband..2nd pre-honeymoon la kot namanya..sbb yg betul2 punya honeymoon nk p sabah (still kn tggu waktu & masa yg sesuai)...erk? duit tabung lom ckp.. :-)

Smlm...ura2 kan la hajat ni kpd hubby....(dlm hati minta2 la dia setuju)..gaya cam ok...tp..tetiba lak dia ckp..."eh..ujung thn ni opis dia buat family day kt Pangkor..." alamak! ye ke?hurmmm....aku pikiaq sat..Pangkor? ala....xbest...dh p dulu...takda apa pun kt sana....apsal la opis dia tak buat p tempat lain...Pulau Perhentian ka....(mmg jenis tak reti bersyukur tau aku ni)...pastu leh lak aku ckp kat hubby..."klu dia p sorg...aku xikut leh x?" dgn selamba...hubby aku jwb..."dia kan dh kawen..xkan nk p family day sorg..nant apa org kata.." a'a..ya x ya jugak kan...apa la aku ni...so, dgn ini xyah aku pening2 pk lg..ujung thn nak jln2 p mana..

p/s: nk bercuti...rehatkn minda...cr ketenangan....

No comments:

Post a Comment