11 November 2010

i need a rest....

I need vacation..I need to rest! seriously...
Can't wait for trip to Pangkor next month...."sambil menyelam minum air" Actually trip to Pangkor ni ats sbb family day opis laki aku...sbb tu la katanya "sambil menyelam minum la ayaq"..... smbil leh coti2...leh relaks + rest...wpun keja aku ni bukannya cam kontraktor@buruh binaan@ pemain bolasepak@pekebun@ bla...bla...bla... yg mmg memenatkan...aku ttp nak jugak merehatkan minda aku...badan aku..syok rsnya bl dpt p jln2...berehat..kiranya Pangkor ni cuti ujung thn la...sbb pasni dh nk msk thn baru dh...2011....weeeeeee...lg 3 bln umo ku mencecah angka 28..another 2 years will be 30...OMG!!!! sedar ke x aku? ke dok perasan muda trang tang2 lg ke? ouchhh..sesungguhnya aku sedar akn hakikat itu....ala...biar umo tua..tp hati + jiwa masih muda! hikhikhik...

Aku juga tk sabar menanti bln 3, 2011...jln2 sambil menghadiri majlis kawen YATIE....kt Sarawak nun...waaaaaaa...sgt seronok~ yatie...jgn lupa ek flight ticket utk kami.....

Also...dlm plan nk p bercuti ke BUKIT TINGGI.....jln2 ujung minggu la...plan jgn xplan.. :-)

No comments:

Post a Comment