29 June 2011

Our 1st Anniversary...

Gaya cam baru ja annibersary kami nih...hahaha..kekangan ms menyebabkn aku tpaksa menunggu lama utk 'meng'update...

Alhamdulillah..setahun lalu pd tarikh 28/5/2010 jam 4.30pm aku selamat bergelar isteri kpd cinta hati, Rafizee Uzair...terasa cpt masa berlalu & serius aku bahagia dgn kehidupan aku skang..d kurniakan suami yg sgt baik...sgt penyayang & sentiasa berada d sisi sewaktu aku susah & senang...wpun cinta hati mungkin x bc blog aku ni..tp aku nak dia tau yg aku sayang dia sampai bila2...ttp akn menyayangi dia walau apa pn yg terjadi...& paling happy, kami sedang menanti kelahiran cahaya hati...bukti ikatan kasih syg kami...semoga semuanya selamat...amin....

Ya Allah…

Indahkanlah rumah kami dengan kalimat-kalimat-Mu yang suci.
Suburkanlah kami dengan keturunan yang membesarkan asma-Mu.
Penuhi kami dengan amal shaleh yang Engkau ridhai.
Jadikan mereka Yaa…Allah teladan yang baik bagi manusia.

Ya Allah…

Damaikanlah pertengkaran di antara kami, pertautkan hati kami, dan
tunjukkan kepada kami jalan-jalan keselamatan.
Selamatkan kami dari kegelapan kepada cahaya.
Jauhkan kami dari kejelekan yang tampak dan tersembunyi.

Ya Allah…
Berkatilah pendengaran kami,
penglihatan kami,
hati kami,
suami/isteri kami,
keturunan kami dan
ampunilah kami.

Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..Amiin..


1 comment: