07 June 2011

Welcoming Firyal Nurain...

Mula 2.....setinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi krn satu2 nya kakak aku tlh selamat melahirkan seorg b aby gurl yg sgt kiut pd 13/5/201 1 jam 9.20 pg...Alhamdulillah..aku yg terlebih excited sbb sejak 1/5/2011 lg aku tlh balik berkampung d kg semata2 nk tggu kak aku bersalin...excited terlebih mengalahkan apa aku ni...tp..berbaloi tau! dpt ank buah yg ke5..kali ni aku lalui sendiri pengalaman d hospital..teman kak aku sementara tggu hari bersalin...2-3 ari sblm bersalin...aku ngan mak berkampung d hospital...1 pengalaman br utk aku...ermmm....mmg lain sgt..tambahan lak dpt experience utk dr sendiri..tu yg penting....:-) Nk cita nih....1st time dlm idup aku dpt tgk uri...sblm ni dok dgr ja org ckp uri tu cam ni la..cam tu la...so, bl dh tgk sendiri...ooooooo...camni rupanya....hehehehe....

Ckp psl baby ni...muka dia lebih seiras ayahnya..kulit pn putih cam ayahnya...xcam kak aku la..ya la..km sekeluarga ni itam manis orgnya...hahaha..tp yg mak aku hbq..telinga ja cam kak aku..hikhikhik....takpa la kan..janji baby selamat...ckp psl nama lak...ermmm...ni syok..sbb kak aku nk bg nama lain & abg ipaq aku lak nk nama lain..huishhh..pening tu...tp nsb baik...setel gak akhirnya..last2...gabung je nama yg kak aku & laki dia nak..kan senang..makanya jadilah FIRYAL NURAIN...yg bermaksud Firyal = puteri arab & Nurain = cahaya mata ku..tergeliat gak lidah la mula2 tu nk pggl...abah aku senang ja..pggl nurain...firyal pyh sgt nk sebut katanya...
Rs cam berat sgt nk balik...rindu kt firyal nurain...huhuhu..nant blik kg lg mest dia dh lain...

No comments:

Post a Comment