20 January 2012

Say hai to 2012...bye2 to 2011...happy new year!

Assalamualaikum..

Huh, dh msk tgh bulan br ibu Amsyar nk update psl thn baru kan? xsesuai sungguh..hahaha..tp apa nk di kesahkn...

Tahun 2010: Alhamdulillah, ujung bln May aku mnjadi isteri..di usia 27 thn...
Tahun 2011: Penghujung September menjadi ibu kpd si comel, Rafieq Amsyar...umo dh 28 thn..

Alhamdulillah, nmpk lengkap kn hidup ni? Aku besyukur sbb segala yg di hajati tercapai...ingt lg thn lepas aku berdoa (azam thn 2011) jugak la, nk jd ibu...nmpknya Tuhan makbulkan...terasa hidup ni lengkap sgt...dh jd 1 family..isteri, ibu...

Tahun 2012: di kala usia sudah menginjak 29 thn (alamak! dh tua kan)...azam d tahun ni ialah nk memberi sepenuh kasih sayang, didikan terbaik buat permata hati aku..of course nk menjadi seorg ibu yg baik utk Rafieq Amsyar..& isteri terbaik buat papa Amsyar....

Ckp psl new year thn ni aku sambut di kg sahaja...(sambut ka? gaya ckp cam keluar g tgk bunga api, countdown bagai)..hahaha...al kisahnya aku sambut d rumah aja la..bsama Amsyar...xda tgk bunga api pn sbb kul 10 dh hanyut...teman amsyar tdo smpai tlena...maklum la nnt nk kn bgun susukan amsyar...so, bila Amsyar tido ibu pn kn tido jugak...tidak la mengantuk bl menyusukn Amsyar nnt kn....

Semoga 2012 mmberi sejuta kebahagiaan bt km sekeluarga....amin!

No comments:

Post a Comment