12 October 2012

Bingo!! Eh, betullah.....baru nk perasan...

Assalamualaikum...


Entri ke-3 utk arini.. (relaks nampak!)...memang pun..

Sila refer ke link di bawah ye utk mengetahui jalan cerita tajuk entri aku ni...hahahaha....


Tetiba aku rs nk bc balik entri2 yg lps...then sampai ke entri di atas..bertarikh 10 januari 2011, aku br perasan...perasan apa ye? rupanya demam tu mmg betul aku berbadan dua...BINGO!!! Tp time tu mana la nk tau....mmg xterpikir lgsg la...

Tp time demam tu mmg aku ada rasa loya2, pening kepala, xda selera makan & sakit badan....kan itu tanda2 nya? hehehe...tak terfikir kan? 

Aku dpt tau aku pregnant pd 26 februari 2011...time tu pregnant 3 bulan...sebulan lps aku demam tu la...kiranya time aku demam tu aku dh 2 bulan pregnant...memang tak di sangka!


No comments:

Post a Comment