11 October 2012

Kek punya cerita.....


Assalamualaikum...


Khamis menjengah..esok dh Jumaat...semua suka kan ari Jumaat...sebab? pikir2 kan ye...

Arini nk cita psl kek....

http://rizaida84.blogspot.com/ sila lawat blog ni ye utk lebih details...

Actually ni blog org yg aku selalu order kek...boleh tahan gak la kek2 dia & of course berpatutan...meh nk share kek2 yng pernah aku order....

Tada!!! kek apakah? ini ialah kek tunang aku..weeee..tema adalah pink (last minit tukar tema)..nsb baik kek pn sempat tukar tema jugak...ini adalah kek fondant...harga adalah RM 60...

Kek Tunang lg...dr sudut yg berbeza....kek ni dia bg sekali ngan kotak & siap hias sekali...

Tada!! ini pula kek berbentuk nombor 1...order utk harijadi 1st ank buah....anak kakak..brapa rm? dh lupa...hahaha..tp, mmg best sb kita leh request nk mcm mana....

Ni kek utk hari ibu..order spesel utk mak...kek coklat moist...


Jeng jeng jeng...the latest..kek ni aku order sempena harijadi 1st anak aku....saja minta gambr cars kat ats kek tuh....tmbh lak minta boh gambaq sekali..tepek kt ats tu...

Nampak menyelerakan bukan? hehehehe...

No comments:

Post a Comment