08 November 2013

Love you Mr. Arrogant...


Assalamualaikum..


Hahaha...sebelum apa-apa sila gelak...
Aku terjebak jugak dengan drama 'fofular' ini....
Dulu drama 'Sehangat Asmara'..kali ni drama Mr Arrogant ni pulak...


Serius, aku tak penah follow pun dari mula....
Sebab time drama ni bersiaran clash dengan cerita Amsyar...Upin Ipin...
Sah-sah la aku pun kena tengok Upin Ipin Betoi Betoi Betoi tu kan...
Cuma baru-baru ni ja....episod tengah-tengah baru aku tengok sikit-sikit....
Cam best...pulak tu hero ngan heroin berlakon bukan main best....
Tu jadi terjebak tu...


Hero hensem kan? Hihihi...tu buat lagi terjebak...
(sila mengaku hero tu memang hensem walaupun dia arrogant...hahaha)
Heroin pun lakonan dia best..slamber ja...xnampak kaku...
Cam real ja...Tu yang buat drama ni menarik dan fofular tu...
Eh...jadi pengkritik tak bertauliah pulak hai aku ni....


Sapa tengok part dekat pantai dekat Penang tu mesti senyum sambil berangan kan?
Hahahaha...bestnya...romantiknya....
Mula la berangan nak macam tu jugak...nak macam tu jugak...
Oh..please...itu drama ok...stop dreaming.... Kui kui kui...
Suka ending drama ni kemarin....sweet gitu....


Ada yang request drama ini difilemkan macam drama OMBAK RINDU tuh...mesti lagi best...


Okey lah..sapa terasa rindu ngan Mr Arrogant tu sila tengok online...hehehe...Cam aku..cita dah habis aku baru start nak tengok episod 1....kata xtengok dari mula kan...
jom tengok Drama penuh Love You Mr Arrogant kat sini....

Gambar kredit to :- TV3 & FB Mr Arrogant :-)


Gambar kredit to :- FB Mr Arrogant :-)


## Cerita baru ganti cerita ni PLAYBOY ITU SUAMI AKU....entah best ke idak..



1 comment: