26 February 2014

Wordless Wednesday: Rindu Amsyar...


Assalamualaikum...



Rindu sangat kat buah hati aku yang sorang ni...
Bukan apa..semalam aku marah dia...
Gara-gara dia tu tengok TV bukan nak dok jauh2..
Nak jugak berdiri terpacak depan TV tu...
Bila panggil suruh dok belakang dia buat dek..
Hangin la aku...Tapi marah aku ni tak da la sampai memukul...
Volume suara ni naik la sikit pitch dia...
Huhuhu..sampai ke sudah dia tak bergerak-gerak..
Last2 aku off  TV sambil mulut pok pek marah dia...
Bila aku pok pek pok pek tu tereyak la dia..
Ala....kesian la pulak...Huhuhu...
Time tu pulak papa dia call...
Apa lagi...terus mengadu kat papa....sambil air mata laju ja menitik..
Sayu pulak aku tengok...

Ala anak ibu..ibu marah bukan ibu benci...
Ibu marah sebab ibu sayang...
Tak boleh tengok TV tu dekat2 sangat..
Nanti mata rosak....

Time ni bila ingt kisah semalam...rasa bersalah pulak marah-marah..
Patutnya ambik pendekatan explain pelan-pelan kat dia rather than tinggikan suara..
Oh, my bad...serius, rasa bersalah sangat...
Tak sabar bak tunggu pukul 530 ni..
Nak jumpa buah hati ibu..

No comments:

Post a Comment